Kontakt

Kabel-TV

Boligforeningen abonnerer på YouSee’s grundpakke, som således stilles til rådighed for alle andelshavere via antennestik i lejlighederne. Abonnementspris på grundpakken betales af boligforeningen, og den enkelte andelshaver opkræves i forbindelse med opkrævning af den månedlige boligafgift. Den månedlige boligafgift, som årligt meddeles andelshaverne, indeholder således abonnementsprisen på grundpakken.

Ønsker den enkelte andelshaver adgang til flere TV-kanaler end der tilbydes via grundpakken, må andelshaveren selv henvende sig til YouSee. Og andelshaveren må selv klare afregningen med YouSee for de ekstra kanaler.

Man kan henvende sig til YouSee via www.yousee.dk. Pt. er det det således, at i bunden på forsiden under “Produkter” finder man menu-punktet “TV”. Man klikker på menu-punktet “TV” og kommer til en ny side. Nå man venter lidt kommer en pop-up side kaldet “Pssst”. Via denne pop-up skal man indtaste sit postnummer og efterfølgende følge vejledningen, herunder anvende sin NemID. Man får således et brugernavn (nummer) og har valgt et midlertidigt password. Første gang man logger ind via “Mit youSee” som fx findes via www.yousee.dk, bliver man bedt om at rette sin profil, herunder fx vælge nyt brugernavn og password. Så man skal altså huske at gemme det brugernummer youSee tildeler en, fordi det skal bruges ved første ind-logning. 

 Via “Mit youSee” kan man se hvilke kanaler, der tilbydes ud over grundpakken, og man kan bestille abonnement på de ekstra kanaler, man ønsker eller i øvrigt følge vejledningen.

YouSee tilbyder i forbindelse med grundpakken gratis WebTV for boligforeningens beboere.  Andelshaveren skal via hjemmesiden https://tv.yousee.dk  logge ind med sit brugernavn og password.  Med brugernavn og password kan andelshaveren efterfølgende tilgå WebTV via de forskellige devises (altså pc, SmartTV, tablet, Smartphone, internet-boks etc), der ønskes at se WebTV på.

Har du brug for hjælp eller oplysninger hos YouSee kan du ringe på kundetelefon 70 70 40 40